Re: [LOCALE] RPM-pakker med ordlisten til ispell

Keld:

> Kører det via cron? og er der en .rpm pakke man kan hente et sted?

Man kan sagtens køre det via cron, det skal bare have
skriveadgang i /usr/src/redhat/-træet.

Der er ikke en RPM-pakke med csh-programmet. Det ville være
at skyde spurve med interkontinentale ballistiske missiler.

Jeg lige sat et katalog op, hvor jeg vil smide daglige
RPM-filer:

   http://hugin.ldraw.org/idanish/SRPMS/

Der er kun kildeudgaver, da de binære udgaver er dobbelt så
store og afhængige af hvilken udgave af ispell man har
installeret.

Hvis der er interesse for det får det lov til at blive,
ellers fjerner jeg det igen.

God fornøjelse,

Jacob
--
"The universe isn't for the likes of me to understand. I only work here."