Re: [LOCALE] regulære udtryk

Keld:

> Ikke iflg DS 377 - hvis strengene ellers er ens, sorteres det kortere
> før det længere.

Så ved jeg det. - Og store bogstaver kommer, hvis alt andet
er lige, før små?

> Iflg det danske locale ignoreres specialtegn - undtagen når strenege
> ellers er ens.

Jeg mindes at have lært at tal og mystiske symboler sorteres
før bogstaver. Er det helt forkert?

> Jeg er bange for at vi er nogen nørder her, og dybt påvirket
> af hvordan C/POSIX-localet har fungeret, dvs uhelbredeligt
> smittet med ASCII-itis.

Det er der nok noget om. :-(

Jacob
--
"simply because no one had discovered a cure for the universe as a
 whole - or rather the only one that did exist had been abolished"