Re: [LOCALE] regulære udtryk

Keld:

> tal før bogstaver. mystiske symboler staves helt ud,
> eller ignoreres.

Det kan godt være at det er det reglerne siger, men jeg er
ikke sikker på at det er praktisk. Hvor finder jeg for
eksempel:

 # - under f(irkant), h(ash), n(ummertegn) eller h(avelåge)?
 & - under o(g-tegn) eller a(mpersand)?
 @ - under s(nabel-a), k(rølle-a), a(t) eller à?
 * - under g(ange), a(sterisk) eller s(tjerne)?

Jacob
--
"There is nothing worse than having only one drunk head."