Re: [LOCALE] regulære udtryk

Keld:

[ citerer Henrik: ]

> jeg kan godt se det praktiske i det, og også
> bagudkompatiblilteten, men hvordan kan vi specificere
> det, givet ROs sorteringsregler?

Tegn i regulære udtryk ordnes og grupperes efter sprogets
sorteringsregler, dog med den undtagelse at der skelnes
mellem store og små bogstaver ved angivelse af intervaller.

Ved angivelse af intervaller inkluderes alle bogstaver
mellem start- og slutbogstavet samt de bogstavgrupper der
indeholder start- og slutbogstavet. Hvis både start- og
slutbogstav er hhv. store eller små begrænses den angivne
mængde til udelukkende at indeholde hhv. store eller små
bogstaver.

Jacob
--
"The universe isn't for the likes of me to understand. I only work here."