Tar overs?ttelse .pot v1.0

Hej!

Jeg lavede engang (ja det er faktisk to ?r siden) en overs?ttelse af tar.
Jeg fik ?benbart ikke afleveret den til de rigtige mennesker, s? den er
vist aldrig kommet med nogen steder.

Derfor vil jeg sende den til tar's "maintainer", men hvis jeg kan f? nogen
til at l?be min overs?ttelse hurtigt igennem, vil jeg v?re glad.

Jeg har lagt den p? http://www.image.dk/~claus_h/tar-1.12.da.po
Kommentarer er velkomne

Claus Hindsgaul