Re: [LOCALE] Tar overs?tt else .pot v1.0

Byrial Jensen wrote:

> Det kan du ikke umiddelbart g?re, da der er tale om et GNU-program.
> FSF kr?ver nemlig en skriftligt fraskrivning af overs?tterens
> ophavsret for at acceptere bidrag til GNU-programmer.
Dette ordnede jeg i sin tid, s? jeg er registreret med fraskrivelse af
ophavsret fra min side.

> Over 3 ?r gammel - det g?r ikke, opdater til nyeste version.

Ved du, hvordan jeg f?r opgraderet til den nyeste uden at miste
overs?ttelserne? Det er vel ikke nok at ?ndre datoen i ovenst?ende linie :)

Ellers har jeg taget dine rettelser til mig. Jeg kendte ikke til klids
ordliste. Tak for linket.
"Omledening" stod p? gnu-da's ordliste i sin tid. Men jeg synes ogs? at
"ledning" er et mere naturligt ord. Er der til geng?ld nogen, der kan
fort?lle mig, hvorfor listen ogs? foresl?r ordet "pibe"????

Jeg anede faktisk ikke, hvad "stat" bet?d, da jeg skrev det :)

> delen?

Tja, den er lidt sv?r. Ordlisten foresl?r "knuden" eller "punktet". Jeg
?ndrer det til knuden i mangel af bedre ideer.

Tak for hj?lpen

Claus