Re: [LOCALE] Tar overs?ttelse .po v1.13

Tak for den detaljerede opskrift.

Nu har jeg opdateret po-filen til tar version 1.13. Jeg har rettet de
"fuzzy" kommentarer og nye tekst-strenge, som kom til.
Nu har jeg endda for f?rste gang f?et tar til rent faktisk at snakke dansk
med min po-fil og byrials gennemgang.

Den nye version har jeg lagt frem p?
http://www.image.dk/~claus_h/tar-1.13.da.po .

Hvis der ikke er flere kommentarer, vil jeg give den videre til rette
vedkommende.

Claus Hindsgaul