Re: Sv: [LOCALE] Tar oversættelse .po v1.13

On Tue, Sep 12, 2000 at 10:30:49 -0400, Claus Hindsgaul wrote:

> Jeg synes ikke, der antydes noget om oprindelsen af dataene. Hvis jeg
> producerer en tekst, kan jeg vel godt vælge - i stedet for at skrive den ud
> - at sende den videre til dig til yderligere bearbejdning.

Ifølge min sprogopfattelse kan du ikke sende den /videre/ til mig,
men jeg kan til gengæld vælge at sende den videre til en tredje
person.

> Arghh! :-)

Ja, den skulle nok oversættes. Det er en hjælpetekst for
<pipe-entry>-funktionen i hjælpelinjen i Mutts brevdele-menu.
(Morten Bo, hvad siger du?)

--
Byrial
http://home.worldonline.dk/~byrial/