Re: [LOCALE] Tar oversættelse .pot v1.0

On Tue, Sep 12, 2000 at 10:33:33 -0400, Claus Hindsgaul wrote:
> [...]

Ups!

> Øv, det vidste jeg ikke...
> Den er ikke med i tar-distributionen på gnu.org. Hvor ligger den? (nåede
> min tre år gamle udgave alligevel frem?).

lede, lede ...

Oversættelser af GNU-programmer og enkelte ikke-GNU-programmer
koordineres centralt af the GNU Translation Project (tror jeg nok
at det hedder?) ved François Pinard.

Danske po-filer kan hentes her:

Diverse pot-filer her:

Referencer til tilhørende kildetekster her:

Og statistik for de danske oversættelser her:

(NB. Hvorfor står lynx kun på 224 ud af 1040 oversættelser? Morten
Bo Johansen lavede da vist en komplet lynx-oversættelse; hvorfor er
den ikke lagt ind?)

--
Byrial
http://home.worldonline.dk/~byrial/