Re: [LOCALE] Tar overs?ttelse .pot v1.0

J?p, Keld J?rn Simonsen har allerede lavet en overs?ttelse af tar dateret i
juni 2000 :(
Det var da #?& ?rgeligt med det dobbeltarbejde. Hvis jeg bare havde fundet
det rette sted at sende det hen for tre ?r siden. Dengang mailede jeg til
sslug@sslug og fik at vide, at jeg skulle maile det til en person. Det
gjorde jeg og fulgte ikke op p? det.

Da jeg for nylig opdagede, at det ikke var kommet videre, ledte jeg efter
det danske overs?ttelseshold. Diverse s?gemaskiner og gamle links jeg havde
liggende,
http://www.mip.sdu.dk/~ravn/da/ var det n?rmeste jeg kom. Jeg vil skrive
til Thorbj?rn og f? ham til at ?ndre lidt p? siden. Den ser ud som om,
tiden har v?ret sat i st? i tre ?r.

Men for at det hele ikke skal v?re spildt, vil jeg da gennemg? den
eksisterende overs?ttelse og foresl? eventuelle ?ndringer til forfatteren
(Keld).

Tak for hj?lpen

Claus