Re: Tar oversættelse .pot v1.0

Byrial Jensen <sslug@sslug> skrev:

> (NB. Hvorfor står lynx kun på 224 ud af 1040 oversættelser? Morten
> Bo Johansen lavede da vist en komplet lynx-oversættelse; hvorfor er
> den ikke lagt ind?)

Jeg ved ikke, hvorfor den ikke er med i GNU-arkivet, men ellers
ligger den her

       http://lynx.isc.org/po/

I øvrigt opdagede jeg, at SuSE slet ikke distribuerer en
version af Lynx som indeholder po-filerne. Jeg kunne forestille
mig at det måske også gør sig gældende for Redhat og andre..?
I så fald er det lidt surt at have lavet dette arbejde, da
langt hovedparten af brugere vel installerer deres software via
de pakker der følger med deres linux-cd'er. Måske kunne I, der
bruger andre distributioner end SuSE, fortælle mig, om dette er
tilfældet, således at jeg evt. kan skrive til de pågældende
vedligeholdere af Lynx-pakkerne og opfordre dem til at medtage
sprogfilerne.

vh.

Morten

--
"Either we live by accident and die by accident, or we live by plan and
 die by plan."                                        (Thornton Wilder)