Re: [LOCALE] Re: Tar overs?ttelse .po v1.13

Morten Bo Johansen wrote:

> Eller m?ske ligefrem gennemf?ringsr?r, hvilket dog bliver langt
> i forhold til originalen, men til geng?ld m?ske mere
> meningsfyldt for den uindviede?

M?ske - lige indtil du siger, at du gennemf?rer en datastr?m. Det lyder som
volapyk for mig (i betydningen som at gennemf?re en uddannelse).

> Gennemledning synes jeg selv er meget godt - det knytter ogs?
> an til r?r-metaforen (man leder noget gennem et r?r).

N?r vi er ved antydninger, s? kan du vel ikke lede en datastr?m "gennem" et
program, der ingen uddata har... "Pipes" leder vel i h?jere grad data fra
et program videre/hen/frem til et andet program. Ikke igennem det. S?
"henledning" da? Naaaahh :-/

Claus