Re: [LOCALE] Dato og tid-format

Sune Rastad Bahn <sslug@sslug> writes:

> du mener vel
> 13.9.2000 eller 13/9-2000
> (den sidste foretrækker jeg klart)

Ditto.

> tjah, eller 12:01.26

: mellem timer og minutter, mellem minutter og sekunder er jeg ret ligeglad.

> yep. lad os få alle de punktummer på plads.

Absolut, til gengæld er jeg ret ligeglad med "kl. ", men hvis der
udelades burde der måske sættes et "," i stedet.

Henrik

--
Henrik Grove --- sslug@sslug --- http://www.diku.dk/students/grove/
Fordelen ved Windows er, at man ikke behøver foretage