Re: [LOCALE] Dato og tid-format

"Henrik Størner" wrote:

> Disse formater er IKKE beregnet til maskinelt brug - det er til brug
> for mennesker.
Rolig nu, det ved jeg da godt- men soldaterne har da altid kunne omsætte
det inden i hovedet. Ligesom du kan oversætte 41 inden i dit hovede til
en-og-fyrre.

> Og på dansk hedder det altså "trettende september
> 2000", derfor skal det selvfølgelig også komme i den rækkefølge
> når det bliver genereret af en computer.
Jamen så skal komputeren sku' da skrive "13. september 2000" eller hvis
du vil bruge tal "13. i 8. år 2000" ---- naaaj

Kort sagt, jeg er ikke enig.

I Windows er det faktisk meget smart, der har man både et kort og langt
format som kan brugeren selv vælge .... (og nu dukker jeg mig og stikker
af :-)

Hilsen/Regards
    Klaus Vink