Re: [LOCALE] Pipe

Fra: Sune Rastad Bahn <sslug@sslug>
>     | (pipe) viderefører data (til en process)
>     > (redirect) overfører data (til en fil)

Jeg synes begge forslag er formidable.

>     ?

Den kender jeg ikke - og den virker heller ikke på hverken min Red Hat
eller Mandrake.

> enig.

Ligeledes enig - pipe er nemlig ikke så indarbejdet i det danske sprog,
som f.eks. server er det.

De herligste hilsner

Claus Sørensen              P L O M U S
Projektkoordinator       ------------------        Tlf:      21 27 62 45