Re: Tar oversættelse .pot v1.0

Byrial Jensen <sslug@sslug> skrev:

> [Om filen kaldet lynx-2.8.4.da.po:]

> Det er noget med msgmerge, men bør kunne klares med en "make
> update-po" udført i po-kataloget.

Virker det også på lynx.pot filen? Det var denne fil jeg
ønskede opdateret, ikke da.po, hvor jeg godt kender metoden med
msmerge etc. Anyway, i stedet for at spørge kunne jeg jo
prøve...hvis det ikke lige var fordi der ikke er nogen Makefile
i lynx-arkivets po-katalog. Der er en makefile.inn, hvori der
rent faktisk står noget med update-po - men man skal gøre noget
for at få den omdannet til en Makefile..? (configure gør det
ikke)

Jeg kan selvfølgelig også bare lade være med at bekymre mig om
udviklingsversionerne og vente med at opdatere til 2.8.4 er
endeligt udgivet, men jeg ville da gerne have svar på det andet
alligevel..

> Jeg vil derfor foreslå at versionsinformationen i po-filhovedet
> rettes, og at oversættelsen så indlægges i arkiverne med navnet
> lynx-2.8.3.da.po, og at den gamle kun delvist oversatte fil med det
> samme navn smides ud.

Jeg lader det gå videre til rette vedkommende.

> Nej, det er nok på grund af uopmærksomhed. Jeg vil foreslå at melde
> det som fejl til de respektive distributørers fejlmeldetjenester.
> Men først når vi kan pege på en korrekt da.po-fil til inklusion i
> deres pakker.

Jeg tager mig af SuSE, så kan du tage dig af Redhat.

vh.

Morten

--
"Either we live by accident and die by accident, or we live by plan and
 die by plan."                                        (Thornton Wilder)