Re: [LOCALE] Vejledning til oversættelse af programmer til Dansk.

Fint nok.

Vejledningen siger at jeg skal finde en .po fil til programmet og
oversætte den.
Det har jeg prøvet til programmet Quanta som jeg gerne ville bruge i 7 -
9 kl. valghold i webdesign.
Jeg fandt den i den RPM de har.
Men der står ikke hvad man gør bagefter. Det er noget med en .mo fil.
Men der står bare at man skal sende den til sslug@sslug Det gælder
vel kun for de programmer/distributioner der står i deres liste. Ikke?

Gunner.

PS. I øvrigt synes jeg at I skal linke til klids side på jeres.