Re: [WWW_ADMIN] Ordbog

Flemming:

> Det lyder til at det er et flot stykke arbejde der er gjort!!

Tak.

> Er det en stavekontrol der med fordel kan indlægges i
> Word?

Det går jeg ud fra, men jeg kender ikke Word og kan derfor
ikke sige det med sikkerhed.

> Hvilke fordele?

Opdateret ordliste. Større udvalg af sammensatte ord?

> Hvordan? step by step :o)

Jeg har desværre ingen idé om hvordan man får den ind i
Word, men vi overvejer at spørge Microsoft om det.

> Hvilket format? aspell eller ispell

Den fås både som en rå ordliste såvel som til ispell og
aspell.

> Er den veleget til at bruge hvis man er ordblind? Som
> IRIS Ordbank

Som ordblind vil man nok have størst glæde af at bruge den
sammen med aspell, der har styr på hvilke ord der lyder ens,
men skrives forskelligt.

Jacob
--
"simply because no one had discovered a cure for the universe as a
 whole - or rather the only one that did exist had been abolished"