Re: Ordbog

Flemming:

> Vil du give en tilbagemelding, når I har talt med
> Microsoft.

Det skal nok blive annonceret. ;-)

> Jeg forstod ikke rigtigt det med aspell eller ispell.
> Vil du anvise hvilket jeg med fordel kan bruge til Word.

Ingen af dem kan, såvidt jeg ved, bruges af Word, men hvis
du har en maskine med Linux på - eller kan finde aspell til
Windows - så bør ordblinde bruge aspell til stavekontrol, da
det i modsætning til flere andre stavekontrolsystemer i
højere grad er rettet mod deres problemer end mod dem der
bare ikke kan ramme de rigtige taster.

Jacob
--
"We will be restoring normality as soon as we are sure what is normal anyway."