Re: [LOCALE] Vejledning til oversættelse af programmer til Dansk.

On Sun, Sep 17, 2000 at 03:04:08PM +0200, Gunner Poulsen wrote:
> Fint nok.
>
> Vejledningen siger at jeg skal finde en .po fil til programmet og
> oversætte den.
> Det har jeg prøvet til programmet Quanta som jeg gerne ville bruge i 7 -
> 9 kl. valghold i webdesign.
> Jeg fandt den i den RPM de har.
> Men der står ikke hvad man gør bagefter. Det er noget med en .mo fil.
> Men der står bare at man skal sende den til sslug@sslug Det gælder
> vel kun for de programmer/distributioner der står i deres liste. Ikke?

dansk-listen er en liste for samarbejde mellem en række oversættere
i Danmark, inklusive folk fra KLID og SSLUG. Vi har forskellige
anbefalinger for hvor man skal sende oversættelsene hen, det er
ikke altid dansk-listen. Anyway - det er muligt at det står hvor
du skal sende oversættelsen hen, et eller andet sted i kildeteksten
eller på deres web-side. Hvis der ikke er noget oplagt sted at
sende .po-filen, så vil vi fra dansk-listen gerne hjælpe med at
finde ud af det.

Hilsen
Keld