Re: [LOCALE] Dato og tid-format

Keld:

> Tidsrumsangivelsen er ellers pænt defineret i ISO 8601
> du skriver fx 2000-09-17/20 for 17. til 20. sept. incl.

Skråstreger er altså ikke det første der falder mig ind,
hvis jeg skal angive et interval (ej heller den anden vej
rundt).

Og for at gøre bod og bedring for den fejl Sune tog mig i
vil jeg prøve endnu en gang:

   Jeg mener helt bestemt at når datoer skrives kort på
   dansk, så er det normalt på formen 21/2 1972 eller
   21/2 '72. Altså:

   kort_dato = dag_uden_foranstillet_nul "/"
               måned_uden_foranstillet_nul " "
               ( år | "'" år_beskåret_til_to_ciffre )

Jacob
--
ACRONYM: A Contrived Reduction Of Nomenclature Yielding Mnemonics