Re: [LOCALE] Rant over distributionen af dsdo (was: Re: [LOCALE] ispell segfaulter....)

Henrik Christian Grove <sslug@sslug> writes:

> Med mindre vi vil have folk til selv at køre munchlist, bør vi nok også
> distribuere en dansk.ispell.

For min skyld kan vi distrubere 10 forskellige formater. Jeg vil bare
gerne have en pakke hvorfra det er muligt at konstruerer alle de
andre.

> Det betyder bare at de pågældende ord ikke kommer med i
> dansk.ispell. Langt de fleste af dem er enten ord med mellemrum i

Men det er vel sådan den distribuerede munchlistede ordliste er
konstrueret?

--
Peter