Opdateret pakning af Dsdo. (Was: Rant over distributionen af dsdo)

Peter:

> Når ja, det glemte jeg helt at bande over. Det vil altså
> siger der er to ting. Dels har selve ordlisten skiftet
> navn og dels er der kun "den lille" med. Det sidste er
> forhåbentligt snart ligemeget, men det var faktisk det
> jeg skrev om.

Den "utjekkede" store ordliste, der ikke er helt utjekket,
har jeg kun med i "udviklings"udgaverne. Er det noget pjat?

Jeg fandt ud af at skrive en makefil til aspell-pakken, der
ikke behøver at opføre sig specielt uartigt. Peter-udgaven
og de to traditionelle [ai]spell-udgaver kan midlertidigt
hentes til afprøvning fra:

http://hugin.ldraw.org/temp/dsdo-1.4.2test.tar.gz
http://hugin.ldraw.org/temp/aspell-da-1.4.2test.tar.gz
http://hugin.ldraw.org/temp/ispell-da-1.4.2test.tar.gz

Hvordan bygger man gcc?

Jacob
--
"Any, sufficiently advanced, technology is indistinguishable from magic."