Re: [LOCALE] Opdateret pakning af Dsdo. (Was: Rant over distributionen af dsdo)

> Den "utjekkede" store ordliste, der ikke er helt utjekket,
> har jeg kun med i "udviklings"udgaverne. Er det noget pjat?

dansk.ufærdig.hash var med i 1.4.0, som ikke var en udviklingsudgave.

Personligt mener jeg at det er noget pjat at tale om en
udviklingsversion:

1.4.X   - Alle ord i den færdige ordbog er kontroleret 2 gange.
1.5preX - Nogle få versioner for at være helt sikre på at et strengere
          krav ikke fjerner for mange nødvendige ord.
1.5.x   - Alle ord i den færdige ordbog opfylder det strengere krav.

2.0 er så når vi får hældt nogle flere oplysninger i dsdo. Eventuelt
bøjningsformer.

> http://hugin.ldraw.org/temp/dsdo-1.4.2test.tar.gz

Smukt. Jeg vil dog først lave debian-pakker af den når den officielt
bliver frigivet. Til gengæld vil jeg prøve at tvinge noget nyt frem og
debian og aspell.

> Hvordan bygger man gcc?

Gcc er specielt da det er i base-systemet. (Bed mig ikke om at lave en
meningsfyldt udlægning af problemet)

--
Peter