Re: [LOCALE] Opdateret pakning af Dsdo. (Was: Rant over distributionenaf dsdo)

Peter:

> dansk.ufærdig.hash var med i 1.4.0, som ikke var en
> udviklingsudgave.

Vil du have den med? Hvad skal vi kalde filen?

> Personligt mener jeg at det er noget pjat at tale om en
> udviklingsversion:

Det har du vel egentlig ret i.

> Smukt. Jeg vil dog først lave debian-pakker af den når
> den officielt bliver frigivet.

Virker det tilfredsstillende? Overholder jeg Debians regler
for hvad makefiler skal kunne? Den kan komme officielt i
løbet af få minutter, hvis den ellers lever op til dine
krav.

Der er noget rod med makefilen til aspell. Er der nogen, der
kan forstå hvorfor den ikke virker, når den til ispell gør?

> Til gengæld vil jeg prøve at tvinge noget nyt frem og
> debian og aspell.

Lyder fint.

> Gcc er specielt da det er i base-systemet.

Hele gcc eller kun C-gcc?

Jacob
--
"Any, sufficiently advanced, technology is indistinguishable from magic."