Re: [LOCALE] Opdateret pakning af Dsdo. (Was: Rant over distributionen af dsdo)

> Vil du have den med? Hvad skal vi kalde filen?

Personligt er jeg kold. Jeg har bare lige overbevist en om at bruge
dansk+.hash da jeg uploadede en eller anden version 1.3-udgave som
ikke havde nok ord i den gode dansk.hash.

> Virker det tilfredsstillende? Overholder jeg Debians regler
> for hvad makefiler skal kunne?

Jeg laver bare de hacks der skal til for at gøre det under Debian. Jeg
har aldrig brugt install-målet til noget i ispell-da. Hvis jeg skulle
gøre det, så skulle jeg have mulighed for at angive et prefix til hvor
den installerede sig som en omgivelsesvariabel.

Men jeg overlever da uden.

--
Peter