Re: [LOCALE] Opdateret pakning af Dsdo. (Was: Rant over distributionenaf dsdo)

Peter:

> Jeg laver bare de hacks der skal til for at gøre det
> under Debian.

Da makefilerne primært er skrevet af hensyn til dig og
Debian, så kan jeg vel lige så godt se om jeg kan få dem til
at køre helt glat.

> Jeg har aldrig brugt install-målet til noget i
> ispell-da. Hvis jeg skulle gøre det, så skulle jeg have
> mulighed for at angive et prefix til hvor den
> installerede sig som en omgivelsesvariabel.

Jeg kan godt forstå at du vil have mulighed for at gøre det,
men både a- og ispell insisterer på at de filer de bruger
skal ligge nogle bestemte steder, så jeg har valgt at spørge
den installerede udgave af programmerne hvor de leder. - Det
er meget lettere end at sætte folk til at undersøge sagen i
hånden. Når det ellers virker.

Kan en bash- og makefilekspert ikke lige undersøge alle
reglerne i de to makefiler og forklare hvorfor (mindst) en
af dem ikke virker. Jeg mener at det er "install"-reglen i
aspells makefil, der kløjes i det, men jeg kan ikke forstå
hvorfor.

Jacob
--
"Any, sufficiently complicated, experiment is indistinguishable from magic."