Re: [LOCALE] Opdateret pakning af Dsdo. (Was: Rant over distributionen af dsdo)

> Jeg kan godt forstå at du vil have mulighed for at gøre det,
> men både a- og ispell insisterer på at de filer de bruger
> skal ligge nogle bestemte steder, så jeg har valgt at spørge

Ja, når de skal bruges. du må også gerne spørghe programmerne, men
hvis PREFIX er sat til noget, så skal det prefikses til hvor du ellers
ønsker at installerer.

Det er både til brug for pakkeinstallatør, men også folk med store
systemer som laver noget mirroring/nfs-mount/whatever af /usr/... kan
have glæde af at bruge prefikser.

--
Peter