Re: [LOCALE] Opdateret pakning af Dsdo.

Peter:

> Ja, når de skal bruges. du må også gerne spørghe
> programmerne, men hvis PREFIX er sat til noget, så skal
> det prefikses til hvor du ellers ønsker at installerer.

Hvordan gør jeg det?

> Det er både til brug for pakkeinstallatør, men også folk
> med store systemer som laver noget
> mirroring/nfs-mount/whatever af /usr/... kan have glæde
> af at bruge prefikser.

Det giver mening.

Jeg fandt i øvrigt ud af hvad der var galt med `make
install` til aspell. Det virker (for mig) i test2-udgaven:

http://hugin.ldraw.org/temp/dsdo-1.4.2test2.tar.gz
http://hugin.ldraw.org/temp/aspell-da-1.4.2test2.tar.gz
http://hugin.ldraw.org/temp/ispell-da-1.4.2test2.tar.gz

Jacob
--
"The universe isn't for the likes of me to understand. I only work here."