Re: [LOCALE] webgrænseflade til dsdo

On Thu, 21 Sep 2000 08:33:00 +0200 (MET DST),
Jacob Sparre Andersen <sslug@sslug> wrote:

>Anders Bo:

>Fejl og fejl. Skal vi kalde det programmørtankegang?
>
>Teknisk set kommer man hen til webgrænsefladen. Det program
>laver bare også andre ting. Skal jeg rette det, så man
>umiddelbart får en bunke ord i hovedet?

øh. Jeg kommer hen til http://hugin.ldraw.org/idanish/. Hvilket så vidt jeg kan
se er den engelske udgave af den side man kommer fra. Bortset fra linjen med
linket til webgrænsefladen - den mangler. Det er vel ikke den der er
webgrænsefladen?

Hvis det er den du mener der er webgrænsefladen, er den side man kommer fra vel
også webgrænsefladen, og linkets navn siger så ikke noget om hvor man kommer
hen.

--
Anders Bo Rasmussen          mailto:sslug@sslug
Frimestervej 42 1.tv         http://www.image.dk/~abr