Re: [LOCALE] webgrænseflade til dsdo

Anders:

> øh. Jeg kommer hen til http://hugin.ldraw.org/idanish/.
> Hvilket så vidt jeg kan se er den engelske udgave af den
> side man kommer fra. Bortset fra linjen med linket til
> webgrænsefladen - den mangler. Det er vel ikke den der
> er webgrænsefladen?

Det er fordi din browser siger at du ikke kan læse dansk (i
hvert fald ikke lige så godt som engelsk). Vi kan jo ikke
have at folk, der ikke kan dansk, går og leger med vores
ordliste.

> Hvis det er den du mener der er webgrænsefladen, er den
> side man kommer fra vel også webgrænsefladen, og linkets
> navn siger så ikke noget om hvor man kommer hen.

Hmmm. Den nuværende opsætning er nok ikke helt
hensigtsmæssig. Jeg vil se om jeg kan finde på noget bedre.

Jacob
--
"simply because no one had discovered a cure for the universe as a
 whole - or rather the only one that did exist had been abolished"