Re: [LOCALE] Oversættelse af fetchmail(1)

On Fri, Sep 22, 2000 at 18:22:04 +0200, Keld Jørn Simonsen wrote:

> indbakke nok bedre - men har normalt ikke mere end en postaksse,
> men kan have flere brevbakker, indbakken er der man normalt
> får sin post.

> Jeg vil nok foretrække brevbakke

    if (idp->id)
        report(stdout, _("selecting or re-polling folder %s\n"), idp->id);
    else
        report(stdout, _("selecting or re-polling default folder\n"));

   if (idp->id)
       (void) sprintf(buf, _("%s at %s (folder %s)"),
                      ctl->remotename, ctl->server.truename, idp->id);
   else
       (void) sprintf(buf, _("%s at %s"),
                      ctl->remotename, ctl->server.truename);

Tja, jeg tenderer til at være enig med dig. Mutt taler også om
indbakke og brevbakke på dansk, men jeg var usikker på om den
sprogbrug også er passende når der som her er tale om forskellige
brevbakker på en IMAP-tjener som der skal hentes post fra. Jeg har
ikke meget forstand på eller erfaring med IMAP. Er der evt. nogen
IMAP-brugere som kan kommentere?

--
Byrial
http://home.worldonline.dk/~byrial/