Gi' lige tastaturgenvejene et eftersyn!

Hej Venner.

Jeg var nede i edb og undervise en klasse i hjemmesider i dag.

Jeg brugte Quanta til selve undervisningen og Galeon til at eleverne kunne se deres sider.
Da jeg synes at det er vigtigt at eleverne lærer sig gode arbejdsvaner ved computeren bad jeg dem om at lade musen være og i stedet kigge på skærmen efter understregede bogstaver og så navigere via Alt + bogstav.

Men det virkede ikke :-(

Jeg har skrevet til Ole, så det kommer nok i orden i Galeon snart, Men kig lige dine oversættelser igennem.
Virker alle Alt genvejene?

Gunner Poulsen.

Gnu Skole-projektet.