Re: [LOCALE] Gi' lige tastaturgenvejene et eftersyn!

Fri, 15 Mar 2002 16:16:37 +0100 (MET), skrev Jacob Sparre Andersen
<sslug@sslug>:

> Hvordan virkede ikke? Manglede der understregede bogstaver?
> Blev samme bogstav brugt til flere ting?

På min (Galeon 1.1.3) er der markeret _Fil og _Faneblade
og Alt-F giver Faneblade.
Ligeledes _Vis & _Værktøjer (->Værktøjer)

Er det de sidst satte der kommer til at virke ?

> Jacob (der håber at ovenstående ikke er sort snak)

Øeh :-)

Leo
--
	Work Hard.