Re: [LOCALE] status för locale-systemetpå jacob.sparre.dk

> Jag undrar bara om någon vet hur det är med servern
> jacob.sparre.dk?

Det gør jeg, sådan da. Jeg sidder i det mindste og kigger på
den. Problemet er bare at jeg ikke rigtig har tid til at
passe den ordentligt.

> Den kör enligt egen uppgift inga cgi-skript
> "midlertidigt".

Det er ikke helt korrekt. Jeg har fået nogle af mine
CGI-programmer til at køre på 64-bit processoren i maskinen,
men jeg er ikke kommet så langt som til
ordbogskorrekturlæsningsprogrammet endnu. - Og da vi
samtidig er gået i gang med at omstrukturere databasen
bagved står det lidt skidt til med motivationen til at rode
med at få det gamle system til at køre på en 64-bit
processor.

Du kan finde mine noter fra vores diskussion om det nye
system (ved SSLUG's seneste hyggemøde) her:

   http://hacking.dk/pipermail/dsdo/2002-March/000067.html
   http://jacob.sparre.dk/temp/referat-2002-03-12.ps.gz

> Men är det inte så att den tillfälliga förändringen har
> varit sådan väldigt länge nu?

Jo. :-(

> Jag är nyfiken på korrektursystemet för svenska folkets
> ordlista och det är därför jag undrar.

Du kan finde kildeteksten på:

   http://jacob.sparre.dk/Ada/ordlistetjek/

men jeg tror det nye system er mere interessant (når det
kommer ud a "vaporware"-stadiet).

Jacob
--
Harddiske er binære enheder: Enten er de nye, eller også er de fyldt op.