Re: [LOCALE] Akronymer der ikke ender med punktum feks. IMAP

man, 2002-03-25 kl. 19:25 skrev Keld Jørn Simonsen:

> HSDG anbefaler IMAP-server som oversættelse.

Det synes jeg også godt om, men jeg forstår ikke
hvorfor ispell brokker sig.
(Jeg tror det er ispell jeg bruger i emacs: I hvertfald
har jeg installeret idanish osv. )

                       ...ooO0Ooo...
and I salute you for your courage
and I applaud your perseverance
and I embrace you for your faith in the face of adversarial forces
that I represent - Alanis Morissette - Surrendering