Re: [LOCALE] knaphjemmesaftevandfyforsatan

Andreas Bach Aaen skrev:

> Nej. Listen her kunne måske give mig et praj om hvor
> rette sted er?

Jeg søgte efter "tar" og "da.po" på Google og fandt efter et
par klik denne information:

   "Project-Id-Version: GNU tar 1.13.25\n"
   "POT-Creation-Date: 2001-09-26 13:54-0700\n"
   "PO-Revision-Date: 2001-11-30 13:57+0100\n"
   "Last-Translator: Keld Jørn Simonsen <sslug@sslug>\n"
   "Language-Team: Danish <sslug@sslug>\n"

Du skal nok skrive til <sslug@sslug> eller til
<sslug@sslug>.

Jacob
--
Skåne Sjælland Linux User Group - http://www.sslug.dk/
Næste møde: Sæt maskinen til at arbejde _for_ dig - Grundlæggende Unix.