Re: [LOCALE] Nu også til OpenOffice (Was: Swedish spell checking dictionary updated)

> Stefan Ekman har bidraget med en OpenOffice-udgave af den
> seneste udgave af den svenske ordliste.

Da der har været en del polemik angående en dansk ordbog i netop
OpenOffice, vil jeg gerne vide om Stefans metode er let at tilpasse
andre ordlister?  Jeg kunne ikke hitte filerne på sv.speling.org.

Jeg har selv interesse i sagen, og vil godt smide tid efter.

--
  Thorbjørn Ravn Andersen
  http://homepage.mac.com/ravn