Re: [LOCALE] Kyrillisk HTML

Hans Schou <sslug@sslug> writes:

> Jeg ser så i sourcen til siden, og der står det sandelig også med
> kyrilliske
> bogstaver - jeg havde forventet at se en eller anden meta-kode i toppen.

Meta-koderne er kun til at give bedre besked end webserveren.  I dette
tilfaelde er den sat rigtigt op, som du kan se:

sslug@sslug ravn]$ lynx -mime_header http://www.inp.nsk.su/~baldin/Cyrillic-HOWTO-russian/Cyrillic-HOWTO-russian.html
HTTP/1.1 200 OK
Date: Fri, 29 Mar 2002 09:34:27 GMT
Server: Apache/1.3.4 (Unix) rus/PL28.10
Last-Modified: Sat, 25 Aug 2001 15:27:20 GMT
ETag: "4420616-2358-3b87c3d8"
Accept-Ranges: bytes

Som du ser, er der skam en Content-Type paa.

--
  Thorbjørn Ravn Andersen
  http://homepage.mac.com/ravn