Re: [LOCALE] Nu også til OpenOffice (Was: Swedish spell checking dictionary updated)

> God pointe. Min grund til ikke at skifte fra GPL til LGPL
> har været at jeg - måske fejlagtigt - betragter forskellen
> på GPL og LGPL som minimal og i øvrigt irelevant for en
> ordenligt designet stavekontrol.
>
> Men jeg mener i øvrigt at man skal holde sig til én licens.

Fordelen ved dobbelte licenser er at folk kan tage den de bedst kan
lide.  Fx er Perl frigivet både under Artistic license og GPL for at
gøre flest mulige mennesker glade, og sørge for at Perl kan bruges
både i BSD og i GNU regi.  Det har jeg ikke hørt mange beklage sig over.

> Det ville ikke være LGPL, men derimod noget værre rod.

Nok rigtigt.  Det var bare en tanke.

Hvad er status på den danske ordbog.  Er der 100000 bidragydere, eller 10?
--
  Thorbjørn Ravn Andersen
  http://homepage.mac.com/ravn