Re: [LOCALE] DSDO

Anders Bo Rasmussen skrev:

> Jeg synes grafen på http://da.speling.org/status/ er
> begyndt at blive noget konstant. Hvad er der galt?

Der er ikke andet galt end at jeg leger.  For at forbedre
dataene om hvor gode de enkelte korrekturlæsere er, så
udelukkede jeg i de sidste to uger ord der havde nul til to
godkendelser fra korrekturlæsningen.  Nu er jeg gået tilbage
til at udsende ord fra hele vores ordsamling.

> Bliver http://da.speling.org/filer/da.source.gz snart
> opdateret?

Jeg kan godt lige opdatere den, men ellers er der en helt
frisk en på:

   http://www.nbi.dk/~sparre/ordlister/da/source.gz

/Jacob