Re: [LOCALE] entry != indgang

Fløøøøøøøøøøøøøøøjt!

Sorry! Se min forrige mail i lyset af manglende kendskab til mandrake og
dens ... cooker thingy. Forestiller mig at dens cooker ting er
indeholder
informationer om installerede pakker/filer. Så Ole - dit forslag om
"information" holder vist alligevel ;) Måske der skulle tilføjes lidt i
stil med "konfigurations information"? Så fatsvage danskere som mig
selv,
kan følge med :)

/me trasker stille og roligt videre