Re: [LOCALE] Danish spell checking dictionary updated

Erik K. Pedersen skrev:

> Jeg laver stavekontrol på hele KDE for tiden. Er der en
> nem måde at fortælle jer om ord der mangler?

Ja.  Hent programmet `dictionary_feedback`:

http://www.speling.org/tools/dictionary_feedback-2003-10-15.tar.gz

Og kør det en gang imellem.  Jeg har det stående i "crontab"
på de maskiner jeg bruger Aspell og Ispell på.

Jacob
--
"A ska uj å nedlægge en dæmon" -- Nordenfjordsk linuxekspert