Re: [LOCALE] Danish spell checking dictionary updated

Erik K. Pedersen skrev:

> Rent faktisk synes det at være .aspell.dansk.pws ordene
> bliver puttet i, så det er vel et standardsted?

Jep.  Det skulle den eksisterende udgave af
`dictionary_feedback` klare uden problemer.  Du er velkommen
til at spørge her på listen eller direkte til mig, hvis du
har problemer med programmet.

Jacob
--
"Nu vil jeg tilbage til Ada" -- Poul-Erik Andreasen