Re: [LOCALE] Danish spell checking dictionary updated

Mandag 20 oktober 2003 09:02   skrev du:

> Rent faktisk synes det at være .aspell.dansk.pws ordene bliver puttet i, så
> det er vel et standardsted?
>
> Erik

udviklerne
unormalt
rul
rullende
nøjagtige
regulære
opstået
ugyldige
redigér
påvirkede
nøjagtigt
regulært
plugin
udtrykket
ubrugeligt
referér
understøttet
roterede

Disse har jeg for øjeblikket, men hvis jeg begynder for alvor at tilføje til
ordbogen vil det blive mange flere. Jeg har i øvrigt et spørgsmål om dansk:

siger man

disse formater er understøttede

eller

disse formater er understøttet.

Det sidste lyder lidt nordjysk for mig, men hvad ved jeg.

Erik