Re: [LOCALE] Danish spell checking dictionary updated

Mandag 20 oktober 2003 08:27   skrev du:

> Ja.  Hent programmet `dictionary_feedback`:
>
> http://www.speling.org/tools/dictionary_feedback-2003-10-15.tar.gz
>
> Og kør det en gang imellem.  Jeg har det stående i "crontab"
> på de maskiner jeg bruger Aspell og Ispell på.
>
> Jacob

Jeg bruger mutt, men ikke med mit eget domæne som afsender. Jeg synes ikke du
skriver hvad man skal putte i rc filen

Erik

ypcat: can't get local yp domain: Local domain name not set
ypcat: can't get local yp domain: Local domain name not set
Does not recognise '' as a language code.