Re: [LOCALE] Danish spell checking dictionary updated

Erik K. Pedersen skrev:

> Jeg bruger mutt, men ikke med mit eget domæne som
> afsender. Jeg synes ikke du skriver hvad man skal putte i
> rc filen

En linje med »mail_domain=ens.rigtige.postdomæne«.  På min
bærbare har jeg for eksempel dette indhold af filen:

[ 3:24] sparre.crs4.it:% cat .dictionary_feedback/rc
unset ypcat
mail_domain=crs4.it
[ 3:25] sparre.crs4.it:%

> ypcat: can't get local yp domain: Local domain name not set

Den første linje gør at jeg slipper for brok over at "yp"
ikke er sat op på maskinen.  Og den anden gør at min adresse
i korrekturbeskederne til "speling.org" bliver
<sslug@sslug> og ikke <sslug@sslug>.

Jeg har prøvet at forbedre vejledningen til programmet:

http://www.speling.org/tools/dictionary_feedback-2003-10-20.tar.gz

Kritik er velkommen.

Jacob
--
"People are not intrinsically greedy. They are only
 cyclically greedy."