Re: [LOCALE] Danish spell checking dictionary updated

Mandag 20 oktober 2003 09:37   skrev du:

> En linje med »mail_domain=ens.rigtige.postdomæne«.  På min
> bærbare har jeg for eksempel dette indhold af filen:
>
> [ 3:24] sparre.crs4.it:% cat .dictionary_feedback/rc
> unset ypcat
> mail_domain=crs4.it
> [ 3:25] sparre.crs4.it:%

> Den første linje gør at jeg slipper for brok over at "yp"
> ikke er sat op på maskinen.  Og den anden gør at min adresse
> i korrekturbeskederne til "speling.org" bliver
> <sslug@sslug> og ikke <sslug@sslug>.
>
> Jeg har prøvet at forbedre vejledningen til programmet:

> [...]

ls .aspell*
.aspell.conf  .aspell.dansk.prepl  .aspell.dansk.pws

ikke desto mindre får jeg

Does not recognise '' as a language code.
Does not recognise '' as a language code.

Jeg synes det ser ud som om du kigger efter .aspell.dansk.pws og trækker dansk
ud af det, men af en eller anden grund virker dte ikke