Re: [LOCALE] Danish spell checking dictionary updated

Erik K. Pedersen skrev:

> ls .aspell*
> .aspell.conf  .aspell.dansk.prepl  .aspell.dansk.pws

Hmmm...  Den der ".aspell.conf" har jeg ikke set før.  Da
jeg oprettede den på mit eget system, fik jeg også beskeden:

> Does not recognise '' as a language code.

> Jeg synes det ser ud som om du kigger efter
> .aspell.dansk.pws og trækker dansk ud af det, men af en
> eller anden grund virker det ikke

Jo.  Det virker skam fint nok.  Det er bare den ekstra fil
det brokker sig over.  Prøv at se om:

http://www.speling.org/tools/dictionary_feedback-2003-10-20a.tar.gz

opfører sig bedre.

Jacob
--
"People are not intrinsically greedy. They are only
 cyclically greedy."