Mangler i Den store danske ordliste (Was: Danish spell checkingdictionary updated)

Erik K. Pedersen skrev:

> Nu fik jeg følgende men det kan vel næsten ikke passe at
> de ikke er i ordbogen. er det et æøå problem?
>
> Rul
> Spørg
> Sælg
> Opdatér

Det er vist ikke et tegnkodningsproblem.  Hverken »opdatér«,
endnu (mangler en godkendelse fra én korrekturlæser).  Men
»spørg« ér med.  Eller burde i det mindste være det i den
nyeste udgave.

Jacob
--
"Human beings just can't not communicate."